söndag 19 februari 2012

Syfestival

I lördags drog jag med hela familjen på en dagsutflykt till Stockholm. Barnen fick leka med farmor och Johan och jag traskade runt på Älvsjö mässan. Jag trodde jag skulle orka med att gå i en dryg timme.Men jag traskade på i närmare 3! Ååh, vad mycket fint det fanns att titta på. Dessutom var det riktigt skönt att ha Johan med, han försökte verkligen vara på gott humör. Han fick vara lite smakråd men mest kassbärare och plånbok :)
Han valde det här cerisa tyget med F1 bilar och checkerdflag på. Så det fick bli en syskonmatchning av det, till bebisen ska det bli ett par byxor också.






 Jag kostade på mig en Prym-tång, så nu har jag äntligen gjort klart den här snigelbodyn. Den har legat utan knappar i närmare två månader.
Tyvärr krånglade bandkantaren, så den ser lite ihop rynkad ut. Men nu tror jag att jag fått till inställningarna.
Förhoppningsvis kan jag fortsätta sy imorgon, om inte får jag väl sticka lite istället. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'