onsdag 8 juni 2011

Saxat

Nu är hela familjen ny klippt. Jag fick ett ryck och for fram med saxen över allas våra huvuden. Slutresultatet blev iaf luftigare ;)

Jag fick äntligen det efterlängtade garnpaketet igår. Men när jag hämtade det var det alldeles trasigt. Det var skickat i en tunn plast påse med perforeringar för att lätt kunna öppnas. Men de hade överfyllt påsen så att perforeringen spruckit under transporten. Ett under att alla nystan var kvar i. Dessutom var min adress skriven med en penna som flutit ut och blivit nästan oläslig. Ett under att paketet överhuvudtaget kom fram mao.
Så nu har jag krånglat med utlämningsstället och skickat mejl till affären. Plötsligt känns inte affären så där jätte lyckad :(

Men garnerna är underbara ändå! Det ska bli en fröjd att sätta stickorna i de.

Idag ska jag antagligen ut på jakt efter ett rosa tyg med vita prickar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'