fredag 4 februari 2011

Uggla

Jag är inte feberfri än. Nu intalar jag mig dock att jag är det vilket innebär att jag överanstränger mig stup i ett och måste lägga mig. Jag vet, inte snabbaste sättet att bli frisk.
Dagen har resulterat i en uggla till Vincent. Som ni ser har han valt färgerna. Han fyller ju snart tre år och har på börjat sin rosa period.

Igår tröst-shoppade jag ännu mer. Det blev en beställning av en Janome Cover Pro! Min efterlängtade täcksömsmaskin. De hade erbjudande på den så jag sparade 2000kr. Perfekt.
Jag försöker se det som en nödvändig investering men det brände i plånboken ändå.
Så ni kommer antagligen inte se eller höra mycket av mig nästa vecka. Jag tänker bosätta mig vid sybordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'