söndag 1 januari 2012

Nytt år...

...nya möjligheter.
Kanske att jag kan lära mig att skriva mer än ett inlägg i halvåret under 2012. Det har ju såklart sin naturliga förklaring att jag inte uppdaterat bloggen på så länge. Viljan att dela med mig av mitt liv har helt enkelt inte funnits.
Jag har valt att leva i min egen lilla bubbla och bara haft kontakt med de få personer som jag själv valt. Närmast kontakt har jag med den lilla person som växer i min mage. När han började växa där inne i somras började jag ännu mer kritiskt än förut att se över min och min familjs tillvaro. Jag anser att man alltid har ett val  oavsett vad det gäller och att det även är ett aktivt val att inte välja aktivt. Med det som grundinställning så har jag haft en hel del att fundera över och att välja. Förhoppningsvis kommer jag se tillbaka på den här tiden och känna att jag försökte så gott jag kunde.

Nu önskar jag er alla ett gott nytt år och visdomen att välja rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'