lördag 20 november 2010

Nu drar jag

Sitter och väntar på att känna mig tillräckligt trött för att gå och lägga mig. Ingen idé innan dess då ligger jag bara och funderar. Imorgon sätter vi oss på planet mot solen.
Det är total avkoppling och återhämtning för mig att få åka dit. Barnen älskar det också. Konstigt nog gör ju inte Johan det, skönt nog så inser han det och stannar därför hemma.
Det är bra många år som jag har åkt till samma ställe på Gran Canaria, om jag inte räknar fel är det 16år. Varje år dessutom.
Så det känns som man kommer hem när man åker dit.
Jag hoppas att jag lyckats packa med det viktigaste nu, ingen fara egentligen det går ju alltid att handla där. Det var förvånandsvärt enkelt att packa till barnen, de har blivit så stora nu. Inga bebis-måste-ha-grejer längre.
Bjuder på en bild från förra resan :)

2 kommentarer:

  1. ha så kul vännen.. :) hoppas ni får njuta ordentligt nu..

    SvaraRadera
  2. Underbart underbart.. Hoppasdeu har det riktigt härligt!=)

    SvaraRadera

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'