tisdag 9 november 2010

Pling!

Sa telefonen nyss. Ditt PartyLite paket finns nu att hämta, jippie! Mer dofter att fylla huset med :)

Här kommer de utlovade tygbilderna:




Det är fantastiskt mjuka trikå tyger. De passar perfekt att sy barnkläder av. Ser ni något ni gillar så kan jag ju sy upp något till era barn, bara att säga till :)

Nu ska jag knåpa ihop en bärsele till Vincent och mig så vi kan slippa vagnen på resan. Hittade billiga spännen och remmar på mässan så nu kan jag pressa priset på bärselen. Bara så ni vet...



4 kommentarer:

  1. jag skulle gärna vilja se bilder på pultygerna med??
    har du något mönster på sidoknäppta tygisar??
    som typ dessa.. http://www.swaddlebees.com/Products/All-in-One-Diapers/s8100

    SvaraRadera
  2. ÅÅH.. Vad tar du för att sy en body till L och en tröja till W?...
    Gillade verkligen det där tyget med sniglarna...

    SvaraRadera
  3. Gillade dem med flodhästarna på med.. ÅÅÅÅH.. Jag vill ha pysseldag med dig.. =) Vad skoj=).. Har lite halvfina tyger här o var.. Kan plocka ihop det.. Du kanske har nån idé om vad man kan göra med det..
    Har lite frotte med som du kan få ifall att det hjälper till tygblöjor.. Fick ett tygstycke med frotte... OM jag hittar det.. =/

    SvaraRadera
  4. A: Det är bara det turkosa och elefant tyget jag har. Bilden på V i elefant blöjan är en sidoknäppt, så ja det har jag mönster till. Än så länge får jag inte riktigt till det med knappar, kardborren håller bättre, men jag träffade en säljare med ett annat knappmärke så det kan bli bra så småningom :)

    M: Självklart ska vi pyssla någon dag :) Vi får prata mer på öppnis om det.

    SvaraRadera

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'