måndag 8 november 2010

Mycket sedan sist

Ja jisses vad vi har haft saker att göra den senaste tiden. Bara roliga saker man det blev lite väl mycket.
Tre turer till stockholm på två veckor. Den första för att hälsa på barnens farmor och gammelfarmor. Den andra föra att vara privatchaufför åt min mamma och hälsa på Jessica. Nu den tredje för att gå på Sy-festivalen.

I lördags hann vi med Elviras köravslutning och Halloween-fest hemma hos Annsofie. Mycket lyckat båda två. Jag lyckades inte ta ett enda kort på alla de utklädda gästerna. Klantigt.

Pyssligheten har varit på topp dessutom. Vad sägs om bland annat 5par raggsockor, en bärsjal och 4st tygblöjor!

Nu till veckan har vi inget inplanerat, det betyder ju inte att vi inte har något att göra utan snarare att jag inte bestämt dag och tid för det som ska göras... Men det känns lite lugnare iaf så här.

Pysslandet som ska göras den närmsta tiden innefattar bla. 2st ammningstuber, 2st mössor, 2par raggsockor, 2st bärselar, massor med gardiner, 1st födelsedagspresent och allt jag vill göra med de nyinköpta tygerna. Helst ska allt vara klart innan den 20e för då tar jag semester en vecka. Barnen, deras mormor och jag drar till Gran Canaria då för total avkoppling.

Återkommer med lite bilder så snart kameran är laddad.

1 kommentar:

  1. Du är så duktig....
    Är så avis på eran resa.... Hoppas ni får jätteskoj=)

    SvaraRadera

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'