måndag 10 januari 2011

Arlandia

Idag har vi skjutsat min bror och hans sambo till Arlanda. De ska bosätta sig på Bali i två månader! Jag är inte ett dugg avundsjuk....

När vi var så nära stockholm tog barnen och jag en tur till min bästa Jessica. Det är alltid så roligt att träffa dem. Hennes lilla pojke börjar bli så stor att jag nästan blir lite sur :) Varför kan inte bebisar alltid vara bebisar?

På hemvägen stannade jag i strängnäs och köpte en vagn till Karin. Jag hoppas hon blir riktigt nöjd med den. Jag passade på att serva den lite under kvällen så den är i toppskick när den levereras imorgon. Det är bara det problemet....jag köpte ju ingen vagn till mig :( hur ska jag då kunna lämna ifrån mig den här. Jaja jag får väl råda bot på det ;)
Jag har faktiskt varit duktig och sålt fyra vagnar under veckan. Tror jag ska unna mig tyger och möjligen en speciell symaskin så småningom.

Imorgon blir det julgransplundring på öppnis och fika med Karin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'