söndag 23 januari 2011

Dop

Idag har vi varit på Mys dop. Ungarna har varit väldigt laddad inför denna stora händelse. De skötte sig riktigt bra också. Det är tydligen kul med dop.
Allra roligast var så klart paket öppningen. Trots att inte ett endaste paket var till dem.

I paketet från oss låg det här:

 Coolaste snigel-tyget! Älskar det. Hoppas att det blev lagom stort, så svårt med storlekar när man inte har jämnstora barn ;)

Leksaks snigeln satt jag uppe och virkade till kl 1 i natt. Första amiriguri (amiruguri, amiruguriri????) figuren för mig och helt på frihand dessutom.

Det blir nog fler påhittade virkade saker efterhand, mina ungar var lite avundsjuka :)


2 kommentarer:

  1. Men åh vad du är duktig :) En sån tröja eller i tunika skulle jag vilja ha till Agnes ;) Har du slutat lägga upp i den andra bloggen?

    SvaraRadera

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'