torsdag 6 januari 2011

Familje-date

Det bidde ingen lek-date idag, det bidde en familje-date :) Vi var tre familjer samlade här hemma. Mycket trevligt och många skratt.
Johan åkte hem till en kompis på eftermiddagen och blev kvar där hela kvällen. Mig gjorde det ingenting. Barnen var lagom trötta och lekte snällt själva. Jag passade på att bosätta mig vid symaskinen. Tyvärr han jag inte klart innan det var dags att natta barnen. Har funderingar på att flytta ner pysselhörnan till källaren, men då kan jag ju sitta och sy hela nätterna och det är inte bara bra :/
Jag har inget emot att vara själv med barnen på kvällarna och att ta läggningen själv. Det är tom mysigt. Det är mer stök och bök alla de vanliga kvällar när vi hjälps åt.
Hoppas imorgon blir en lugn och kreativ dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'