fredag 7 januari 2011

Omsömnad

Idag har jag pysslat med nåt jag istort sett aldrig gör. Jag har ändrat på ett plagg till mig. Jag är ju sån att jag aldrig köper kläder som inte passar mig perfekt. Möjligen så kan jag fålla upp om det är för långt. Men annars lägger jag inte ut pengar på nåt jag inte är nöjd med från början.
Men nu till undantaget. En Me and I tunika som jag inte riktigt trivts med för den varit lite kort och konstig under bysten. Så det blev ett enkelt ingrepp med lite svart trikå mudd. Nu hoppas jag att jag ska trivas i den.
Före
Efter



3 kommentarer:

  1. oj vilken skillnad.. den blev ju mycket snyggare.. du kanske skulle skicka förslaget till meandi. :)
    jag testade den tunikan med med brösten fick ju inte plast.. det blev ju ett helt annat plagg..
    man kanske ska köpa en begagnad tunika så får du sy om den sen.. hihi..

    SvaraRadera
  2. Jättefint=).. Ingen kommer ju ha en likadan meandi tunika=)

    SvaraRadera

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'