måndag 20 september 2010

Inget teckenspråk

Idag var vi tillbaka på BVC och gjorde syn och hörseltest med E. Som tur var pratade inga pip-ljud teckenspråk den här gången. Hon klarade det galant med andra ord.
Jag var däremot ganska stressad. Hade lämnat V jätte ledsen hemma med Tjejera. När vi kom tillbaka så lekte han glatt och K sa att han lugnat sig så fort vi stängt ytterdörren. Skönt.

Dagen fortsatte med att barnen lekte och vi mammor snacka skit. Helt plötsligt var det eftermiddag och Johan kom hem.

Imorgon är öppnis stängt. Katastrof tycker Elvira. Jag och Vincent också iofs. Men som tur är har vi lyckats fylla dagen med andra aktiviteter.

Måste ju också berätta att min älskade J äntligen hört av sig. Hon är numera mamma till en pojke! Många grattis kramar från oss!
Nu vill jag bara slänga in oss i bilen och åka och hälsa på. Men jag vet, behärskning...
8 okt kommer jag iaf styra kosan mot stockholm, då är det underbarabarn mässan.

1 kommentar:

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'