söndag 19 september 2010

Namn

Eftersom jag fortfarande inte hört något från min vän J så försöker jag sysselsätta mig med annat.
Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska märka mina alster med, det lutar åt det enklaste. Beas. Hittar bara en stad i Indien när jag googla på det.

Jag ska få iordning en ny blogg med bara saker jag skapat och kan skapa på beställning. Det torde inte ta så väldigt lång tid bara jag lägger ner lite energi på det.

Imorgon ska E tillbaka till BVC och göra om hörseltestet. Tror inte hon kommer höra bättre men tror inte heller det är något fel på hennes hörsel. Sist hon gjorde testet sa hon när vi kom hem att några av pip-ljuden pratade teckenspråk. Vad det betyder vet jag inte riktigt.
Eftersom V inte kan följa med och störa storasyster ska han ha barnvakt av Tjejera. Hoppas han tycker det är ok. Det blir antagligen en skvätt gråt och tandagnissel när han blir lämnad men han (och jag) behöver öva på att ha barnvakt.

Igår var vi på två födelsedagskalas. Mycket trevligt x2. Barnen hade en toppen dag och var jätte sociala. De uppskattar verkligen att få åka bort till andra. Vet inte hur många nya ord V använd för att göra sig förstådd.

Nej nu ska jag gå och försöka sova.

3 kommentarer:

  1. märk mitt bärsele på nått vis så ska jag bara tala gott om dig till vänner och andra. :) du är bäst. bara så du vet.

    kram alexandra

    SvaraRadera
  2. Humm kan de vara jag som är J hahah kära nån sängen! jag hör av mig!

    SvaraRadera

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'