torsdag 23 september 2010

30års kalas/hudvård

Vissa dagar hinner man med hur mycket som helst. Vi började med frukost på öppnis. Efter det pannkakor här hemma med A och J och deras barn. Lite fika på det också. Sedan bar det av hem till F på 30års kalas/hudvårdklass. Är mycket nöjd med allt vi hunnit med. En lyckad dag från början till slut.

Elvira har en riktigt jobbig period just nu. Hon skriker och är arg på allt känns det som. Som tur är går det över ganska snabbt. Men jag ser att hon inte mår bra av det. Jag tror hon är lite överstimulerad när det gäller vissa saker och understimulerad när det gäller andra. Jag måste ta mig tid att bara sitta och pyssla med henne och se till att det blir dagar då vi är bara familjen här hemma.

Det var så trevligt hemma hos F ikväll, vi var ett riktigt tjejgäng som pysslade med krämer och serum och allt vad det var. Jag gillar ju såna saker, smink och skönhet, på alla sätt. Så nu måste jag köpa hem lite mer prylar :) eller kanske bara plocka fram och använda det jag har...

Imorgon satsar jag på en lugn dag. 




1 kommentar:

  1. Hon kanske behöver leka med fler jämnåriga? Det börjar bli viktigt i den åldern.

    SvaraRadera

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'