onsdag 28 juli 2010

Säng projektet part II

Idag har varit en jobbig dag. Vi hade en jätte trevlig kväll i tisdags men det blev lite sent för ungarna. Hela tisdagen blev lite för intensiv helt enkelt.
Så idag fick vi ta smällen av det. V har suttit fast på mig heeela dagen. Han har bara kramats och skrikit när han inte fått suttit hos mig. Det enda han ville göra på hela dagen var att titta på film med mig. Jag som hade tänkt städa och förbereda inför helgen.
Trots det så har vi lyckats montera upp de nya sängarna åt barnen. J hann också köpa en resårbotten åt V. Men jag börjar undra om vi var lite för snabba med att byta säng åt honom. Han ser så liten ut och han säger att han inte ska sova i den för han kommer "ravla" ur den.
Så nu sitter han med mig och och kollar vagnar på blocket.

Ikväll var E och jag på ica maxi. Vi handlade så mycket saker till kalaset. Jäklar vad tårtor jag ska göra. Och jäklar vad bullar som ska bakas imorgon. Jag hoppas vi hinner med ett besök hos A också och en lekstund för ungarna med.

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'