tisdag 20 juli 2010

Tvist

Jaha då var det Vincents tur att ha vattenkoppor. När jag tog av honom tröjan (för att rädda den från lasagnfläckar) vid kvällsmaten såg jag 5 små prickar. När maten var uppäten var det 10 prickar. När pyjamasen var på var det 15. Hoppas han slipper ha det jobbigt. Samma light-variant som Elvira hade tycker jag blir bra.


Vi har inga hallon i vår trädgård. Jag saknar faktiskt det, det hör liksom till att plocka egna hallon på sommaren. Som tur är får vi plocka hos mamma. Så kvällsfikat blev ett litet experiment. Banankaka, hallon och grädde. Mycket lyckat men ska nog lägga till lite choklad nästa gång.

Imorgon ska jag plantera lite i de nya krukorna.

Nu ska jag försöka slita mig från stickandet av den ena presenten.

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'