söndag 25 juli 2010

Sax+frustration=

Så här kan det gå då. Men det känns helt ok. Hade tänkt spara ut till lite längre men man måste ju få känna sig fin under tiden.





Idag har vi varit på kalas. Det var jätte trevligt och avslappnat. Innan vart det dessto stressigare. En timme innan kalaset började var presenten fortfarande inte klar. Men så här blev det tillslut.




Dock kläder. Mina ungar var mycket avundsjuka så nu får jag göra kläder till deras dockor också.

Jag började planera inför nästa helg och hade först tänkt ett riktigt barnkalas med Elviras vänner. Men jag kom fram till att det är bättre att hålla öppet hus under hela helgen. Då får hon ju möjlighet att verkligen umgås, med några åt gången. Eller så kommer alla samtidigt och då blir det ju som ett vanligt kalas iaf.

Jag tog mina mått idag och blev faktiskt lite besviken. Med den insatsen på crosstrainer hade jag hoppats på lite bättre resultat. Nu får jag öka tiden och kolla maten/sötsakerna ännu bättre. Jag satsar på det under närmsta månaden nu.

När jag ändå satsar så ska jag sluta bita på naglarna också. Jag saknar att måla dem i roliga färger och få känna mig lite extra kvinnlig. Men å andra sidan känner jag mig alltid mer som mig själv med nedbitna naglar. Hmm, min självkänsla sitter i naglarna eller?

Adios!

1 kommentar:

  1. tove vill också beställa lite dockkläder.. :P hehe.. vi har köpt en david docka till henne med och hon lös upp som en sol när pappa kom hem med den. hon visste vad det var bara hon såg kartongen.. ;)


    tråkigt att du blev besviken på måttresultaten men du det tar tid..

    SvaraRadera

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'