lördag 31 juli 2010

4-åring

Idag är det fyra år sedan Elvira kom till världen. Helt underbar, efterlängtad och älskad. Men lite plötsligt eftersom hon kom en månad tidigt.

Vi har haft kalas hela dagen. Tårtor och bullar är det enda vi har ätit. Hoppas alla gäster hade det trevligt. Vi uppskattade verkligen att alla tog sig tid att uppvakta Elvira. Hon var jätte glad att få leka med er.

Imorgon gör vi om allt igen, då står tårtorna på plats för de som vill.

Jag har knappt kunnat röra mig på hela dagen, träningsvärk överallt. Vi hjälpte en vän att flytta och jag tog väl i mer än vad jag är van vid. Men det var det helt klart värt.
Det blev ju inte bättre av att jag låg halva natten på soffan med en ledsen Vincent. Jag tror han drömmer mardrömmar just nu. När han vakna efter middagsluren så var han jätte upprörd. Han grät i min famn i minst 30min och vägrade släppa mig på ytterligare 30min.
Hoppas att vi får sova bättre i natt.

Nu är jag helt slut och förstår inte hur jag ska orka jobba imorgon.

Adios!

1 kommentar:

  1. jamen då kommer vi idag också då hehehe. ne jag skämtade bara.
    jag tror vännen blev jätte glad över att ni hjälpte henne att flytta. hade jag vetat allt så hade jag gärna med hjälpt till..

    tråkigt att v drömmer det är aldrig kul.

    SvaraRadera

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'