tisdag 5 oktober 2010

Arbete

Det har varit lite väl mycket aktivitet i mitt huvud på senaste tiden. Jag har inte kunnat fokusera och prioritera. Att skriva här har inte gått. Jag har liksom inte fått ihop tankarna till något skrivbart.
Jag har sytt en del prover och funderar hela tiden över hur man får till allt på bästa sätt. Dessutom har jag stickat två mössor på beställning. Jätte roligt samtidigt som det är lite skrämmande. Det är liksom nästa steg att faktiskt lita på att det jag gör är bra och att andra uppskattar det. Jag har själv svårt att gilla hemmagjorda saker. Visst det är ett hantverk och oftast extra bra och alltid "oneofakind" men ändå. Jag gillar färdig förpackat och massproducerat. Samtidigt vill jag ju inte gilla det. Nu ska jag inte tala emot mig själv och min verksamhet. Jag menar att det snarare sporrar mig och gör mig ännu mer självkritisk.

Nu är det hög tid att få iordning på en sida så att ni alla kan se vad jag har gjort och kan göra.

Nej nu vet jag inte längre. Tankarna bara irrar.

3 kommentarer:

  1. "hemmasytt" har oftast tusen gånger bättre sömmar än typ HM.
    Så oroa dig inte, vill man ha kvalitet köper man av en egenföretagare.
    vill man ha hello kitty går man til hm ;)

    SvaraRadera
  2. jag älskar alla dina konstverk än så länge. :) och jag rekommenderar dig mer än gärna.

    SvaraRadera
  3. Du är jätteduktig o det är många som berömmer mössan .. O jag kommer arr beställa en till så småningom.. =)...

    SvaraRadera

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'