söndag 17 oktober 2010

Källaren

Idag har hela familjen mått bra. Äntligen ingen feber hos någon.
Så då kan man ju inte sitta still. Nere i källaren håller vi på och städar iordning ett lekrum åt barnen. Det tar fantastiskt lång tid. Hur mycket prylar kan man egentligen ha i ett hus? Men nu är vi ett steg närmare målet.

Jag väntar så på min tyg beställning. Ska bli spännande att se om tygerna är som jag förväntar mig. Framförallt om man kan göra så fina blöjor som jag har tänkt av dem.

En liten katastrof inträffade också. Overlockmaskinens nål gick av, jag skulle så klart sätta dit en ny men den nya passade inte! Jag måste upp på stan och få tag på nån annan slags nålar nu. Vet inte riktigt vart bara.

Glöm inte att kolla in min shop! www.pysselbeasshop.blogspot.com


1 kommentar:

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'