torsdag 7 oktober 2010

Laddad

Idag råkade vi nästan försova oss. Strax efter 8 väckte V mig, öppnis börjar 8,30! Vi skyndade oss iväg för man vill ju inte missa deras ljuvliga frukostbuffé. Som vanligt var det mycket trevligt där.
Hemma igen satt jag mig vid symaskinen en stund efter lunch. Det blev byxor till V och en kjol till E.

När Johan slutat jobbet åkte vi och köpte med hamburgare till K och E. Vi fick äntligen träffa dem och lilla My. Sötare än sötast var hon såklart. Hon låg så snällt i min famn hela kvällen och sov. My-mys :)

Imorgon packar jag bilen full med barn och A. Vi styr kosan mot kungliga huvudstaden. Där ska vi träffa J och hennes lilla (stora) Sam och gå på Underbarabarnmässan.
Jag älskar barnmässor! Det har blivit några stycken sedan E föddes. Jag hoppas att den i år blir lika lyckad som de brukar vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'