onsdag 11 augusti 2010

Höstkollektionen

Idag har vi varit på turné. Startade med en tur till Linköping för att träffa en gammal vän. Det var jätte trevligt och barnen hade det roligt och lekte som bara den. Det var så skönt att komma hem till någon med samma renoveringskaos som vi alltid har. Alltid pga jag inte orkar ta tag i den förbenade toaletten. Spättade lite på stengolvet, inte en flisa lossnade. Jag gav upp ganska snabbt, vi måste hyra någon slags bilningsmaskin.

När vi kom hem från turnén var det bara att slänga i sig några varma mackor och dra vidare. Mot premiär visning av Me & I höstkollektion!
Jag är små kär i vartenda plagg. En mycket stark kollektion som sopar banan med vårens. Jag älskar ju plysch och det var det mängder av. Härliga färger som den älskade mörka limegröna. Det enda stora minuset är fortfarande att de inte gör riktiga unisex plagg längre. När jag börja köpa deras kläder för många år sen var det ju det som var deras signum, retro unisex i coola färger.

Imorgon blir det frukost på öppnis, sedan pannkakor här. På kvällen ska jag ha brudklänningsprovning.
Efter det så laddar vi för fredag, långväga efterlängtad gäst och mer Me and I.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'