tisdag 17 augusti 2010

Trött!

Är så jäkla trött! Det blev lite för mycket av det goda på alla sätt. Barnen är helt övertrötta och jag likaså.
Vi hade det jätte roligt på Kolmården och jag tror att vi alla tyckte delfinshowen var höjdpunkten. Men jag gillar verkligen inte att åka på bussresor. Elvira blir åksjuk om man kör i mer än en timme i sträck. Ingen annan i familjen mår så där jätte bra heller när det är slingriga vägar. Förutom det så är det ju det där med att vara flockdjur och passa tider och anpassa sig efter andra. Eller det värsta ord jag vet, kompromissa.
Men som sagt trots det så var det en mycket lyckad resa, påminn mig bara att jag ska ta egen bil nästa gång.

Nu ska vi rulla köttbullar :)

1 kommentar:

  1. stackars elvira.. det är så jobbigt med åksjuka..

    jag hittade på nätet för ett tag sedan när emilia var åksjuk att man skulle tejpa med kirurgtejp som ett kryss över naveln och det har verkligen hjälp.. och jag har testat på mig själv och jag har inte fått några symtom alls av åksjuka när jag pöåstrat naveln.
    fråga mig inte hur det fungerar för det vet jag inte jag vet bara att det fungerar..

    SvaraRadera

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'