tisdag 24 augusti 2010

Stockholm

Igår tog vi en tur till Stockholm. Vi hälsade på Jessica och magen, det var antagligen sista gången vi sågs innan bebisen kommer ut. Lite vemodigt. Men jag är så glad för deras skull, de verkar vara så lyckliga och harmoniska. Hoppas det håller i sig under vaknätter och kolikskrik ;)

Vi gjorde en shopping sväng på babyland och skärholmens centrum. Blev nya tygblöjor till V och en klänning till mig.
På tal om shopping så väntar vi fortfarande på MeandI paketet, en sak var restad men skulle komma in den här veckan.
Det är mycket roligare att prova kläder nu, crosstrainern har faktiskt hjälpt. Ska ta nya mått i helgen.

Elvira mår helt bra nu efter öroninflammationen. Jag blev helt däckad i lördags med 40 graders feber och snor överallt. Men det verkar ha gett med sig förvånandsvärt snabbt. Hoppas att det är den där Kan-Jang mixturen jag köpte för dyra pengar som faktiskt hjälper.

Nu ska jag ner i tvättstugan och fixa med ullblöjbyxorna. På tal om det så har jag en liten idé om att köpa hem PUL-tyg att sy egna tygblöjor av, är det någon av er som skulle vilja prova det om jag syr?

1 kommentar:

  1. Funderar på att testa tygblöjor, så jag är intresserad :)

    SvaraRadera

Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin'